4 Ekim 2014 Cumartesi

Duygulandım! İpek Ongun'dan 11.Kitap "Yıllar Sonra"

Merhaba!
Öncelikle herkese mutlu bayramlar diliyorum.Bu postun benim için özel olacağını söylemek istiyorum.Neden mi? Birkaç yıl önce on kitabını da bayıla bayıla okuduğum "Bir Genç Kızın Gizli Defteri" serisinin on birinci kitabı var artık.Geçtiğimiz salı günü internette yeni çıkan kitaplara bakınırken  "İpek Ongun -Yıllar Sonra" kitabını görünce inanamadım. Hiç duymamıştım serinin on birinci kitabının geleceğini,çok şaşırdım ve resmen duygulandım.Bu seriyi okuyan arkadaşlarıma haber verdim hemen,çok şaşıracağınız bir şey oldu diyerek.Bir solukta okuduğum on kitaplık serinin yıllar sonra devamının gelmesi mutlu etti,meraklandırdı beni.Belki böyle yazınca kulağa saçma gelecek ama çocukluğumun önemli bir parçasıyla yeniden yolum kesişti.
Dün gidip alma fırsatım oldu,şuan bitmek üzere.


Böyle not düşmüş sevgili İpek Ongun.Okuyunca uzun süre tebessüm ettim çünkü o sayfalar açanlar ,gruplar oluşturanlara ben de destek çıkmıştım bir zamanlar.Gerçekten farklı oldu yıllar sonra "Yıllar Sonra " adında bir kitapta kavuşmak Serra'nın satırlarıyla.Gerçi bu kitapta Serra'nın kızı Selin'in günlüğünü okuyoruz ama Serra'dan haber aldıktan sonra ne fark eder ki..


Diğer kitapların yanında yerini alması için son sayfaları okuyacağım bu postu yazdıktan sonra.Şuan yaşıma pek uygun olmasa da bu kitabı severek ve heyecanla okuyorum.İlerde de dönemimin efsanesi olarak anlatacağım eserler bu kitaplar olacak sanırım.Daha çok şey yazabilirim bu seri hakkında ancak kitaba dönmek istiyorum.
Okuduğunuz için teşekkür ederim.Umarım çok sıkmamışımdır sizleri.
Bir kez daha iyi bayramlar diliyorum.
İyi geceler!

6 yorum:

  1. Sıkı bi takipcisiymissin yillar sonra kavusmak mutluluk vermis olmali,iyi okumalar★★

    YanıtlaSil
  2. benimde okuduğum bu seri çok eskidir sizin gibi gençler ipek ongunu okumalı e tabi bizde böyle parlak kapaklı olanlarından yok ama olsun :) 11.kitap geçmişteki anılarımı serra karakterine nasıl sıkı bir dostummuş gibi bağlandğımı hatırlattı :) en kısa zamanda bende alıp okumalıyım :) sanada başarılarının devamını diliyorum tatlı kız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuzu geç gördüm özür dilerim.Nasıl mutlu ettiniz bu yorumunuzla beni anlatamam.Çok teşekkür ederim.Dediğiniz gibi Serra'yla her genç kız tanışmalı :) Iltifatiniz icin de ayrica cok tesekkurler :))

      Sil
  3. Merhaba, ben de bu yazıyı okurken gülümsedim :) . Ne kadar aynı duygular içerisindeyiz diye. Bir de benim kitaplarım eski basım, yeni baskıları görünce içim gitmiyor değil (her ne kadar eski kitap sevsem de). Neyse ki son kitaplarla ucundan yakalıyorum bu güzel kapakları.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, cok sevindim ayni duyguları paylastigim birinin olmasina : )) Eski basimlarinin da ayri bir guzelligi var tabii.Yorumunuz icin cok tesekkur ederim :)

      Sil