8 Eylül 2014 Pazartesi

Tanışalım!


Merhaba!
Uzun zamandır açıp açmamakta kararsız kaldığım blogu bugün cesaretimi toplayarak açtım.Çok heyecanlı ve bir o kadar hevesliyim.Umarım ilk adımını attığım bu yolculuk sizlerin de katkısıyla uzun soluklu ve zevkli olur.

İlk yazımda biraz tanışalım istiyorum.
Ben Dilara,renkleri doğayı ve köpekleri çok severim! En sevdiğim renk ayrımına henüz varmış değilim ama turkuaz ve pembenin yeri ayrıdır. Tüm günümü bir kitapçıda kitapları karıştırarak geçirebilirim, kitap okumayı çok severim.
Sizlerle paylaşmak istediğim her şeyi görsellerle  zenginleştirip yazacağım.
Paylaşımlarımın gezdiğim gördüğüm yerler, okuduğum kitaplar,yaşadığım mutluluklar,tecrübe edindiğim olaylar,kendi yaptığım yemekler,çiçekler,hayvanlar,doğa ve kırtasiye üzerine olabileceğini düşünüyorum.
İlerleyen zamanda yeni yazılarımla beni daha iyi tanıyacağınıza eminim.

İlk okuyucum kim olacak çok merak ediyorum!
Okuduğunuz için çok teşekkür ederim!
İyi geceler, sevgiler!

2 yorum:

  1. Tada! Buraya ilk yorum atan ben oldum! Renkli blog dünyasına renkli isminle hosgeldin! Umarim eğlenerek devam edersin! :)

    YanıtlaSil