21 Şubat 2015 Cumartesi

Bugün benim doğum günüm ^^


Herkese merhaba!
Postun adından ve görselden de anlaşıldığı gibi bugün benim doğum günüm!
16. yaşımı dolduruyorum, artık soranlara on altı yaşındayım diyeceğim ^^

Blogumu 8 Eylül 2014 tarihinde açmıştım,sizlerle paylaştığım ilk doğum günümde söylemek daha doğrusu yazmak istediğim şeyler var.

Eylül ayından beri hayatımdaki sorumluluklara bir yenisini daha ekledim,becerebilir miyim altından kalkabilir miyim diye uzun süre açıp açmamakta kararsız kaldığım blogu açmış ve zevkle postlar hazırlarken buldum kendimi.Yapmam gerekenleri yazdığım defterlere "Yazılacak Postlar" diye başlık atmaya başladığımdan beri hayatımdaki en güzel en zevkli işi yapıyormuş gibi hissediyorum.
Elimden geldiğince güzel bir dille,doğru bir Türkçe'yle hazırlamaya çalışıyorum yazılarımı.
Postların arası açıldığında üzülüyorum, beni okuyan insanlar unutacak "Renk Sever Bir Kız"ı diye.Açtığım günden beri en çok önemsediğim şeylerden biri bu blog.Yazdıklarımın okunması,sizler tarafından beğenilmesi benim için çok değerli.Benim heyecanla yeni bir yazı yazmamda etkiniz çok büyük.Benim satırlarımı okuduğunuz için çok teşekkür ederim.Geride bıraktığım yaşta yaptığım en güzel şeyi anlamlı kıldığız için çok teşekkür ederim.En değerli hediye sizsiniz.Beni okuyup güzel mi güzel,motive edici yorumlar bırakan insanlar iyi ki varsınız!
Yeni yaşımda da nerelerden bloguma girildiğine bakıp mutlu olmak istiyorum.Bütün destekleriniz için çok ama çok teşekkürler.
Ben ve blogum iyi ki doğdu!




2 yorum:

  1. Yeni postlar bekliyoruz uzun zaman oldu �� bu arada hic meraklanma sahsen ben sen yeni bir post yazmasan bile eskilerini tekrar tekrar okuyorum �� yani seni unutmak mumkun degil ��sevgiler kolay gelsin ����

    YanıtlaSil
  2. Birinin yazmam icin beni beklemesi ve desteklemesi nasil guzel bir his anlatamam. :) cok tesekkur edrrim guzel sozleriniz icin. Cok az kaldi gelmek uzereyim :)

    YanıtlaSil