12 Ekim 2014 Pazar

Bozcaada ♥

Merhaba!
Yoğun bir haftayı geride bıraktım geldim.Çok yoruldum ama haftayı da bitirdik.Güzel bir post hazırlamak istedim.Konumuz Bozcaada.Bozcaada'yı çok seviyorum.Sokakları,denizi,evleri,yemekleri her şeyi ayrı güzel.Bozcaada'ya gittiğimde fotoğraf mı çeksem,etrafa mı baksam şaşırıyorum.
Şimdi Bozcaada'dan kendi çektiğim fotoğrafları paylaşmak istiyorum.Üstteki fotoğraf da Bozcaada'dan.Renk Sever Bir Kız yazmadan edemedim üzerine.


                Pencere çekmeye doyamıyorum Bozcaada'da, hepsi birbirinden güzel.


Her ev,dükkan özenerek yapılmış,çiçekler tablolar,renkler özenerek seçilmiş.Özenle yapılan her şey belli ediyor kendini.Haksız mıyım?


Çiçek bulunduğu her yere nasıl güzel enerji veriyor.Her yere renk lazım ve bu renk çiçekle verildiğinde bence sonuç her zaman mükemmel.


Bozcaada'ya gidildiyse Ayazma Plajı'nda denize girilmeden dönülmemeli.Deniz çok temiz! Soğuk ama sıcak havada zaten soğuk deniz ideali.Mesela Didim'de denizin çok sıcak olduğunu ve çıktıktan sonra çok üşündüğünü öğrendim.Antalya'nın suyu da çok sıcak ve hiç sevmemiştim gittiğimde.Soğuk denizi sevmeyenler bile gitmeli Ayazma Plajı'na temizliği için fazlasıyla değer.

Şimdi gidiyorum ben biraz ders çalışmaya.Umarım fotoğraflar içinizi açmıştır.Benim gibi yaz en sevdiğiniz mevsimse "Şimdi orda olmak vardı" demişsinizdir belki.
Bir kaç gün içinde görüşmek dileğiyle.
Hoşçakalın!

16 yorum:

  1. Emegine saglik cok guzel bi post olmus:D

    YanıtlaSil
  2. Gezip görmüş kadar oldum canım diğer postlarını sabırsızlıkla bekliyoruum :)

    YanıtlaSil
  3. Bozca adaya gidipte beyaz evlerin fotogragini cekmeden dönmek olmaz vr çiçeklerin uyumuyla baya iyi olmus

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle yorumunuz için teşekkür ederim.

      Sil
  4. Merhaba, oncelikle bir sey belirtecegim kapak fotografları cok asırı basarılı! Ayrıca oldukca detaylı anlatımla bilgilendirdigin icin tesekkurler renk sever kız. Cok basarılısın! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mutlu ettiniz!Gerçekten çook teşekkür ederim.

      Sil
  5. harika yazılar.. supersiniz heyecanla takip ediyorum sizi♡

    YanıtlaSil
  6. Ya çok tatlısınız çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  7. Bozcaada ziyaret edilmeli kesinlikle bunu ogrendim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fırsatınız olursa mutlaka gidin derim.Pişman olacağınızı hiç sanmıyorum.Yorumunuz için teşekkür ederim.

      Sil
  8. Bayildim harikasin :)

    YanıtlaSil
  9. çok güzel resimler bunlar insanın baktıkça bakası geliyor :D blogunuzu aşırı beğeniyorum :D serrose yolun neresindeyim de sizin sayenizde keşfettim çok teşekkürler :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok sevindim,gercekten! Serrose Yolun Neresindeyim benim de en sevdigim bloglardan ,yeni bir tanismaya vesile olmusum ne mutlu bana :))

      Sil