1 Ekim 2014 Çarşamba

Ekim geldi..

 

Merhaba,bugün 1 Ekim.Kimi için yeni mutluluklar,kimi için yolda olan zorluklar barındıran klasik bir ay aslında sadece.Hüzünlü bi' yazı olacak olabilir ama içimden geçenleri direkt yazmak istiyorum.Bu aralar pek pozitif olamıyorum,ki benim pozitif olmayan halim bile çok sakin değildir.Yaz bitti,okul açıldı derken enerjim düştü.Mutsuzum biraz.İlk iki hafta ders çalıştım,tekrar yaptım daha sonra çok sıkıldığımı fark ettim.Okulun başından bunalmamak için bıraktım. Bu hafta sadece ödev yaptım ayrı olarak ders çalışmadım.Ama hala sıkılmış ve mutsuz olunca sorunun dersler olmadığını anladım.Sorunum ne benim diye düşündüm bulamadım.Sonra kendime kızdım.Mutsuz olmak için gerçekten önemli bir sebep yokken mutsuz olmamalıyım dedim.Şuan çok mu mutluyum? Hayır.Böyle mutsuzluklar herkese gelir ve geçer,haksız mıyım?
Siz ne düşünüyorsunuz bilmiyorum ama ben Polyanna olmayı seviyorum.Yaşadığımız dünyada savaşlar varken, mesela şu dakikada bir çocuğun annesi ölmüşken benim mutsuz olmaya hakkım yok.Ki benim gibi yanında gerçek dostları olan bi insanın hiç yok!
Böyle kafa karışıklığı içinde bi post oldu.Sıktıysam gerçekten üzgünüm.
Sonuç olarak mutsuz olmak için geçerli sebeplerimiz yokken mutsuz etmeyelim kendimizi diyorum.
Güzel bir ay olması dileğiyle,iyi geceler!

2 yorum:

  1. Hepimizin zor zamanları oluyor ama zamana bırakmak en doğrusu umarım en yakın zamanda eski neşene kavusursun..

    YanıtlaSil