5 Ekim 2014 Pazar

Tatil ne güzel şey!


Tam da böyle keyiflerdeyim.Tatil çook iyi geldi bana kitap okuyorum, bir şeyler yazıyorum.Bol bol yiyorum..Çarşamba günü okula gitmek çok zor gelecek.Tabi yapılması gereken dağ gibi ödevleri de unutmamak lazım.Bir Genç Kızın Gizli Defteri 11.Kitap "Yıllar Sonra" yı bitirdim.Detaylı yazısını dün yazdım.Bir önceki posta bakabilirsiniz.12. kitap gelecek gibi.Gelsin de zaten her yaşta okurum.
Uzuunca zamandır elimde Buket Uzuner'in Su kitabı var.Bu tatilde bitirmek istiyorum artık,bir kitabın uzun süre elimde kalmasından hoşlanmıyorum.Bu kitap neden böyle oldu bilmiyorum hikaye gayet güzel gidiyor aslında.Su kitabını bitirdikten sonra hemen Paulo Coelho Simyacı kitabına başlayacağım.Daha önce okuduğum bir kitap olmasına ve bir kitabı defalarca okumayı sevmememe rağmen ikinci defa okuyacağım nadir kitaplardan olacak.Sebebi 25. yıla özel yayınlanan baskı.Kitaba başladığımda fotoğrafıyla yazısı gelecek.
Sizin bayram tatiliniz nasıl geçiyor,neler yapıyorsunuz?
Bende durumlar böyle.Tatil modundayım.Artık yavaş yavaş ödevlere başlamam lazım,son güne birikmesin.
Bir sonraki postta görüşmek üzere, hoşçakalın!

Not: İlk görseldeki defter ve matruşkalı kalem hediye ,defter arkadaşımdan kalem ise kuzenimden ikisine de tekrardan çook teşekkür ediyorum.

2 yorum: