18 Ekim 2014 Cumartesi

Yeni kitap,yeni mutluluk


Merhaba!
Bugün güzel bir gündü benim için,bol bol uyudum.En sevdiğim öğün olan kahvaltıyı evde yaptım.Kitapçıya gittim, e daha ne olsun.Kitap satılan bir yere girdiğimde hiç çıkmak istemiyorum,bugün acelem olduğu için çok kalamadım.Sadece bir kitap alıp çıktım, bu aralar çok kitap alasım var ama okunacak çok fazla kitabım var.2014 bitmeden elimdeki kitapları eritmek istiyorum.Umarım başarılı olurum.
Aldığım kitaba gelirsek Kürşat Başar'ın "Başucumda Müzik" kitabını aldım. Kürşat Başar'ın yeni kitabı "Yaz"a yapılan yorumları okuduğumda hep Başucumda Müzik kitabıyla karşılaştırıldığını ve beklentiyi karşılamadığını gördüm.O nedenle Kürşat Başar'dan okuyacağım ilk kitabın Başucumda Müzik olmasını istedim.Daha sonra belki Yaz'ı da okurum.
Şimdi gerçekten ders çalışmam gerekiyor.Verimli bir şekilde çalışmak istiyorum.Benim için bugünün mutluluğu yeni alınan kitap oldu. Umarım sizin haftasonunuz da keyifli geçiyordur.Bir sonraki postta görüşmek üzere.
Hoşçakalın!

2 yorum: