24 Ekim 2014 Cuma

Yurt Dışı Gezisi

Merhaba!
Bir hafta daha geride kaldı, ekim bitmek üzere.
Sizlerle paylaşmak istediğim haberler var.Ocak ayının sonunda okulumla dolayısıyla arkadaşlarımla yurt dışına gidiyorum.Çok mutlu bir o kadar da heyecanlıyım.Daha önce yurtdışına çıkma fırsatım olmamıştı ama altı günde beş ülke gezmiş olacağım bu gezi sayesinde.Bu ülkeler Avusturya, Almanya, Macaristan,Çek Cumhuriyeti ve Slovakya.
Bu geziden sonra blogdan gezdiğim yerlerin fotoğraflarının fışkırmamasına imkan yok, şimdiden çekeceğim fotoğrafların hayalini kuruyorum.
Bu fotoğrafı bugün okul çıkışı çektim, sonbahar da bitiyor artık..
Bugün cuma, yani benim en sevdiğim gün.Yarın uyuyacağım demek isterdim ama malesef sabah 8.30'da dersim var, olsun bir sonraki haftasonu uyuyacağım. Yarın dershane çıkışında da arkadaşlarımla buluşup sinemeya gideceğiz. Hangi filme gideceğimize henüz karar vermedik.

Benim söyleyeceklerim şimdilik bu kadar çok heyecanlı ve mutluyum.Ocak ayını iple çekiyorum.
Mutlu haftasonları diliyorum.
Hoşçakalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder