28 Ekim 2014 Salı

My Mad Fat Diary

Herkese merhaba!
Sınavlar başlamadan bu postu yazmak istedim."My Mad Fat Diary" benim bırakmadan izlediğim tek yabancı dizi.Ben çok dizi izleyen biri değilim, ama bu diziyi bu yaz başlayıp bu yaz bitirdim.Zaten iki sezon mevcuttu,biri 7 diğeri ise 6 bölümden oluşuyor bu sezonların.
3.sezon Mart 2015'de başlayacakmış.Heyecanla bekliyorum.
Google'a My Mad Fat Diary yazdığınızda Vikipedia kaynağınndan bu bilgiye ulaşıyorsunuz.
''Hikaye 1996 yılında geçiyor  Rae'nin birkaç aydır kaldığı klinikten çıkmasıyla başlıyor. Klinikte kaldığını kimseye söylemeyen Rae buradan çıkmasına rağmen Kester isimli psikoloğu ile terapilere devam ediyor ve ara ara klinikteki arkadaşı Tix’i görmeye geliyor. Psikoloğunun ricası üzerine günlüğü yazmaya başlıyor. Rae klinikten çıktıktan sonra çocukluk arkadaşı Chloe ve Chloe'nin arkadaş grubuyla takılmaya başlıyor.
Vikipedia'nın da anlattığı gibi genç bir kızın hikayesinin anlatıldığı bu diziyi severek izlememdeki en önemli sebep karakterlerin çok samimi oluşu ve senaryo.Türk dizilerindeki gibi hiçbir şey yılan hikayesine dönmüyor,yaşanıyor ve bitiyor.Genelde başrol  Rae'nin cümleleriyle başlayan  bölümler ortalama 40 dakikada bitiyor.Eğer siz de benim gibi bilim kurgu ve fantastik öge içerikli dizi/fiilmlerden hoşlanmıyorsanız,bu hikayeyi seveceğinizi düşünüyorum.
Yine bu yaz ''Lost''a başlamıştım ama yayınlandığı dönem ablam izlediğinden, dolayısıyla sonunu bildiğimden ve çok fazla bölüm olduğundan izlemeyi bıraktım.
Eğer bu tarz yazıları okumayı seviyorsanız,lütfen yorumlarda belirtin.
Okuduğunuz için teşekkür ederim.Bir sonraki posta kadar görüşmek üzere,hoşçakalın!

1 yorum:

  1. My Mad Fat Diary farklı bir dizi, gerçekten çok beğendim. En önemli özelliği bence bütün karakterlerin her şeyleriyle var olması, doğal bir anlatımın olması.

    3.sezon da çekilecek ancak son sezon olacak, o beni üzdü işte... Yazı için teşekkürler.

    YanıtlaSil