28 Ekim 2014 Salı

Kış geldi gibi

Bugün ikinci postumla karşınızdayım , blogu açtığımdan beri ilk defa oluyor sanırım.Umarım zamanla daha da sıklaşır bu aktiflik.
Cumhuriyet Bayramı'mız dolayısıyla yarım gündü bugün devlet kurumları, biz de okuldan erken çıktık.Hava gerçekten çok soğuktu üstüne bir de kara dönük bir yağmur yağınca çok üşüdüm.Yukarıdaki fotoğrafı eve gelince bahçede çektim. Salyangozlar çok ilginç gelir bana küçüklüğümden beri.Bir gün fırsatım olursa yakından fotoğraflamak istiyorum bu tatlı hayvancıkları.

Eve geldiğimde beni çok sevdiğim ıslak kek kokusu karşıladı. Yemek yedikten sonra hemen kahve yapıp yedim.Kilo almamam lazııım!
Şişman bir insan değilim ama kilomu korumaya çalışıyorum, hatta bir iki kilo versem bence fena olmaz.Tatıyla tuzlu arasında bir seçim yap deseler ben kesinlikle tatlı diyen taraf olurum. Çok seviyorum, yapacak bir şey yok.
Bugünlük benden bu kadar.
Yarın vaktim olursa mutlaka post yayınlayacağım.
Şimdiden mutlu bayramlar, Cumhuriyet Bayramı'mız kutlu olsun!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder