28 Eylül 2014 Pazar

Kırtasiye severim!

Pazar günunden merhaba!
Zaman ne çabuk geçiyor.Son postumu yayınlayalı bir hafta olmuş bile.Okulda da iki haftayı  geride bırakmış olduk.Evden sabah 07.00'da çıkıp akşam 17.00'da geliyorum.Ödevler,tekrarlar derken saat geç oluyor.Yine de haftaiçi post yayınlamaya özen göstereceğim.Bir hafta uzun bi' zaman dilimi çünkü.
Bende durumlar şuan böyle. Bu postta haftaiçinde yaptığım kırtasiye alışverişlerini göstermek istedim.İlk postumda kırtasiyeyi çok sevdiğimi söylemiştim sanırım.


Bunlar okul için aldığım defterler.Marka ve serileri aynı.Gıpta markasının "Chorme" serisi.Sayfa sayıları benim tercihime göre farklılık gösteriyor.Matematik için 100 yaprak,kimya için 80 sayfa aldım mesela. Ortalama fiyatlarınnın 5 TL civarında olduğunu söyleyebilirim.Ha bu arada renkleri sevdiğimi söylemiş miydim?




Bir iki yıl öncesine kadar stabilo kalemleri çok severdim.Ancak zamanla stabilodan daha çok sevdiğim kalemlerle tanıştım.Yine de stabilo'nun highliterları en sevdiğimdir.Hem hızlı kuruyorlar,hem uçları kolay kolay kirlenmiyor.Bu krem tüpü şeklindeki seriyi ilk defa kullanacağım.Bir iki defa denedim ve çok beğendim.Bu arada pembe olanıyla saçlarımın uçlarını boyamayı tabi ki denedim.Fazlasıyla kalıcı oldu.Saçımı yıkayana kadar kıyafetime bulaşmadan kaldı.Tabi sadece deneme olarak yaptım bunu.Yoksa saçlarımı kalemle boyamak gibi bir huyum yok.


Postitleri ders çalışırken kullanıyorum.Genelde kitap veya defterlerime yapıştırıp notlar alıyorum.Bugüne kadar o kadar çok uçlu kalemim oldu ki,neredeyse her marka hakkında az da olsa bie bilgim var.Bu üç kalemin de farklı renklerine sahibim.En baştaki pembe eski adıyla Tombo yeni adıyla Serve olmuş.Ben yine de tombo diyorum. Çok rahat ve severek kullanıyorum.Rengine diyecek laf yok. Bayılarak aldım.Diğer iki kalem de Faber-Castell.Ortadaki mor kalemin bozulmadığını,diğer Faber-Castell'in ise bozulduğunu görmedim.Bu da böyle ilginç bir durum.

Birkaç şey daha aldım.Ancak çektiğim görselleri beğenmediğimden yayınlamıyorum.Umarım ilginizi çeken bir yazı olmuştur.
Yeni haftanın mutluluk getirmesi dileğiyle!
Hosçakalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder