20 Haziran 2015 Cumartesi

Yeni Kitaplar


Herkese merhaba!
İstanbul'dan ayrılmama bir kaç gün kalmışken son eksiklerimi tamamlamak için alışveriş merkezine gittim bugün.Almam gerekenleri aldıktan sonra  DR'ye uğrayarak okuma planıma eklediğim ama sahip olmadığım kitaplara bakındım.Listeme bağlı kalarak aldığım tek kitap "Can Dostum " oldu. Diğer kitapları alma fikri ise indirimde oldukları için oluştu.
Geçen yaz daha sonra okurum diyerek ertelediğim kitaplardan biri olan "Yaz" kitabının indirime girip yarı fiyatına düştüğünü görünce almadan edemedim.
Diğer kitap "Öksüzler Treni"ni ise almama annem vesile oldu.Ben kampanyalı ürünlerin yanından ayrılmış Can Dostum'u ararken, annem bu kitabı da alalım diyerek yanıma geldi.
Kitabın arka kapağını okuduğunu ve etkilendiğini söyledi.
Arka kapağı okumak isterseniz;




Böylelikle iki indirimden bir de listemden kitap almış oldum.Okuma planımdaki kitaplara iki yeni kitap daha eklendi.




Yaz tatilinde okuyacağım kitaplar için bir sayı belirlemedim, ama sizlerle paylaştığım kitap isimlerinin dışında da okumak istediğim çok sayıda kitap var.Bu yaz hem YGS'ye yönelik çalışacağımı hem de bir kitapçıda çalışarak iş tecrübesi edinmek istediğimi düşünürsek yanımda çok kitap götürmemek yerinde bir karar olacak.Sanıyorum sekiz kitapla gideceğim yazlığa.Zaten elimdeki kitapları bitirdiğim taktirde yeni kitaplar alabilirim.
Bugünün yazısı bu şekildeydi, okuduğunuz için teşekkür ederim.
Hoşçakalın!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder