27 Haziran 2015 Cumartesi

Tatil modu

Herkese merhaba!!
Geçtiğimiz salı günü Altınoluk'a geldim ve ancak ses verebiliyorum.Yazlıkta ilk günler temizlikle geçer bilirsiniz, bizde de durumlar aynen öyleydi.Fırsat bulduğum anda kaçıp denize koştum ama o kadar soğuktu ki giremedim bile."Altınoluk'un denizine haziran ayında girmek her yiğidin harcı değil" diyor burdakiler. Gerçekten öyle, geleli bir hafta olacak ama henüz sadece bir kere yüzebildim.Her yıl olduğu gibi temmuzda gelmek daha iyi bir fikirmiş sanırım.


Günlerim yazarak , yarım saate ulaşamayan YGS çalışma teşebbüsleriyle ve tabiki okuyarak geçiyor. Hâlâ Malala'yı okuyorum, ilk elli sayfadan sonra gerçekten içine alan bir kitap olduğu kanısındayım.Bittiğinde fikirlerimi detaylı olarak  yazacağım.



Malala'nın detaylı postunda görüşmek üzere,hoşçakalın!!
















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder