13 Haziran 2015 Cumartesi

Yaz Tatili Okuma Planı


Merhaba!!
Bu postta sizlere yaz tatili boyunca okumak  istediğim kitaplardan bahsetmek istiyorum.
Daha önce yazdığım bir kaç kitap postunda öncelikle klasikleri bitirmeyi hedeflediğimi, daha sonra güncel kitaplara zaman ayırmak istediğimi anlatmıştım.Elimden geldiğince hedefimi gerçekleştirmeye çalışıp klasik okuyorum, ama kitapçı raflarına dizilen güzel mi güzel kapaklı, güncel kitapları almadan da edemiyorum.E alınca da okuyorum tabii.Kendimi sınırlandırmak, kurallar koymak istemiyorum, bu yüzden amacım kontrollü okumak, seçici olmak. Bu yaz boyunca klasiklere de yer vererek , okumak istediğim diğer tarzlardaki kitapları da okuyacağım yine.Bu listede ise klasikler dışındaki kitapları listeleyeceğim.

Listem şu şekilde:
1-Uyumsuz Defne Kaman'ın Maceraları - Toprak / Buket Uzuner
2-Bir Dinazorun Anıları / Mina Urgan
3-Anneanne Ben Aslında Diyarbakır'da Değildim / Tuğçe Tatari
4-Şans Bilekliği / Cathy Lamb
5-Kocan Kadar Konuş / Şebnem Burcuoğlu
6-Kış Bahçesi / Kristin Hannah
7-Yağmur Sonrası / Sarah Jio
8-Can Dostum / W.Bruce Cameron
9-Gül ve Avcı / Asude
10-Konstantiniyye Oteli / Zülfü Livaneli
11-Kötü Çocuk / Büşra Küçük
12-Kayıp Gül /Serdar Özkan

Benim yaz tatilinde okumak istediğim kitapların listesi bu şekilde.Yaz sonunda bitirdiğim kitaplara dair bir post yazacağım.Söyleyeceklerim bu kadar, şimdilik hoşçakalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder