19 Haziran 2015 Cuma

Boğaz Havası


Herkese merhaba!!
Okullar tatile girdiğinden beri aklımda Boğaz sahil hattı boyunca yürüyüş yapmak vardı, bugün ablamla fırsat bulmuşken çıktık ve uzuun bir yürüyüş yaptık.
Beşiktaş meydanından başlayarak Ortaköy, Kuruçeşme, Arnavutköy, Bebek ve son olarak Aşiyan'a kadar yürüyerek bol bol boğaz havası aldık.Her zaman olduğu gibi çektiğim fotoğrafları sizlerle paylaşmak istiyorum.


Ortaköy Camii 



Yorucu ama çok güzel bir gündü bizim için.Aşağı yukarı 15 kilometre yürümüşüz ama sahil o kadar keyifliydi ki yürüyüş yaparken fark edemedik ne kadar çok yürüdüğümüzü.



Şuanki modum ise bu, okuma planıma eklemeyi unuttuğum  "Ben Malala"yı okuyorum.
Detaylı yazısını tamamen bittikten sonra yazmayı düşünüyorum.
Paylaşacaklarım bugünlük bu kadar,görüşmek üzere!!

4 yorum:

  1. Ben malala yorumunu sabirsizlikla bekliyorumm ♥

    YanıtlaSil
  2. En kısa zamanda bitirip yazacağım :))

    YanıtlaSil
  3. Şimdiki bir çok genç kendini ifade etmekte zorlanıyor ama sen kendini çok iyi ifade ediyosun bu yüzden semi tebrik ediyorum ayrıca malala da güzel bi kitaptır biraz sarmayabilir ama olsun :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, bunu duymak ne güzel :) Malala'nın hikayesi çok etkileyici ama dediğiniz gibi beklediğim kadar akıcı ilerlemiyor, umarım ilerleyen sayfalar daha sürükleyicidir :))

      Sil