9 Haziran 2015 Salı

Yalova / Armutlu

Merhaba!
Üç günlüğüne Armutlu'dayım.
Dün Yenikapı Hızlı Feribot İskelesi'nden İDO'nun hızlı feribotuna bindik ve bir buçuk saatlik kısa bir yolculuktan sonra Armutlu İskelesi'ne ulaştık.

Dışarı çıkıp etrafı dolaşmak için ancak bugün fırsatım oldu.Yaz sezonunun tam olarak açılmamış olmasından mıdır bilemiyorum, Armutlu çarşısı-merkezi olarak geçen yerde "incikçi boncukcu " olarak tabir ettiğim tarzda dükkan yoktu.
İskeleden çıkıldığında hemen sağ tarafta bulunan "Armodies" adlı restorant-cafede oturarak dondurma yedik.Daha doğrusu ben yemeye çalıştım, çünkü geçtiğimiz cuma tel taktırarak ortodonti tedavisine başladım. Yerken ne kadar zorlansam da dondurma gayet lezzetliydi, eğer bir gün yolunuz düşerse tavsiye ederim.

Çektiğim fotoğrafları sizinle de paylaşmak istedim.

Ben Armutlu'ya tatil amacıyla gelmedim, bu bölgeye tatile gelenler "İhlas Tatil Köyü"nü tercih ediyor ya da Yalova'da , Armutlu'da bulunan termal otellere, kaplıcalara giderek sıcak su kaynaklarında vakit geçiriyor genellikle.

Perşembe sabahı İstanbul'a döneceğim, yeni postumu bir kitap üzerine yazmayı düşünüyorum. Şimdilik paylaşacaklarım bu kadar. Görüşmek üzere!