16 Eylül 2014 Salı

Okula Döndük!


16 Eylül'den merhaba!
Üç aylık yaz tatilimizi tükettik.Her yıl olduğu gibi ''Bu tatil çok hızlı geçti'' dedim ben yine.
2014-2015 eğitim yılımız başlamış oldu.Ben de her öğrenci gibi  yeni bir başlangıç yaptım.Umarım bütün öğrenciler ve öğretmenler için verimli ve güzel geçen bir yıl olur.

Bu postta farklı zamanlarda çekmiş olduğum çiçek fotoğraflarını paylaşmak istedim.Çiçekleri çook seviyorum.



Malesef adını bilmediğim bu çiçek babaannemin bahçesinden. İşte tam olarak bu rengi çok seviyorum,mora kaçan pembe.
Bu da nerde çektiğimi hatırlayamadığım succulent.Succulentleri kısa zaman önce tanıdım ve çok sevdim.En kısa zamanda edinip yetiştirmek istiyorum.

Ortancalar çok mu güzel yoksa bana mı öyle geliyor. Küçük küçük çiçekler bir araya gelip büyük bir çiçek oluşturuyor resmen.

                                                        Bahçemizde yetişen tek gül.


                                             Latanaların renkleri ve biçimlerine bayılıyorum!

Bu post bol çiçekli oldu. Umarım görselleri beğenmişsinizdir.Şimdilik hoşçakalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder