13 Eylül 2014 Cumartesi

Cunda'yı Sevmeyen Var Mıdır?

Sorumu yineliyorum,"Cunda'yı Sevmeyen Var Mıdır?"
Cunda, diğer adıyla Alibey Adası Balıkesir'in Ayvalık ilçesine bağlı bir ada.
Ben adaları çok seviyorum ve Cunda da en sevdiğim adalardan bir tanesi, bunda ablamın üç yıl kadar Ayvalık'ta yaşamış olması ve Ayvalık'a 60 km uzaklıkta yazlığımız olması önemli bir etken.


Cunda'da gezilmesi gereken çok güzel Rum evlerinin bulunduğu Rum mahalleleri ve kiliseler var.Birkaç fotoğrafla bu güzellikleri göstermeye çalışacağım.




Cunda Adası'nın tarihi Taş Kahvesi'nde Türk Kahvesi içmeden adadan ayrılmayın derim.  

                                             
Ada Ege mezeleri,türlü balık çeşitleriyle oldukça  zengin bir yemek  kültürüne sahip.Sadece Ayvalık'ta tutulduğunu duyduğum  "Papalina" balığını tadabileceğiniz çok balık restoranı var.
Ayvalık'a geldiyseniz Şeytan Sofrası'nın manzarasını görmeden kesinlikle dönmemeniz gerektiğini düşünüyorum.Bol resimli bir post olduğunu farkındayım ama bu güzellikleri paylaşmadan edemedim.Umarım severek ve sıkılmadan okuduğunuz bir yazı olmuştur.
Görüşmek üzere!

2 yorum:

  1. Verdiğin tavsiyeler ve eklediğin resimler çok iç açıcı ve insanı anllattıgın seye odaklayabilşyorsun bu durum çok hoş yazılarında ismin gibi reprenkli ve fotograflara bayıldımmm

    YanıtlaSil