12 Eylül 2014 Cuma

Aynı Yıldızın Altında


Merhaba!
Bugün "Aynı Yıldızın Altında" kitabı ve filmi hakkında konuşalım istiyorum.Hikayede iki kanser hastası gencin destek grubunda kesişen yolları ve ardından yaşadıkları "küçük sonsuzluk"ları anlatılıyor.

Aynı Yıldızın Altında adlı kitabı yarıyıl tatilinde okumuştum.Dili akıcıydı ve iki gün içinde bitirmiştim ancak ben kitaba daha yüksek bi' beklentiyle başladığımdan birazcık hayal kırıklığına uğramıştım.Kesinlike beğenmedim diyemem,sadece benim beklentimi tam olarak karşılayamayan bir kitap olmuştu. Yine de etkilendim,ağladım.

Yaz tatilinin iki aylık kısmını yazlıkta geçirdiğimden film izlemeye ne uygun ortamım ne de vaktim olmuştu.Döndüğümden beri her akşam yabancı dizi veya film izliyorum.Aynı Yıldızın Altında'yı da bir hafta önce izledim.İzlediğim en etkileyici fimlerden biri olduğunu söyleyebilirim.Normalde aşk filmi sevmeyen,severek izlediğim tek aşk filminin "Aşk Tesadüfleri Sever" olduğunu da söylemeden geçemeyeceğim.Her sahnede gözlerim doldu ve sonunda çok ağladım.
Kitaba göre açık ara  önde sonlandı fim benim için.Eğer kitap mı film mi ikileminde kaldıysanız ben kesinlike filmi izleyin derim!
Son olarak kitabı da fimi de beğendiğimi ancak tercih yapmam gerekirse açık ara fimi tercih edeceğimi belirtmek istiyorum.
Şimdilik söyleyeceklerim bu kadar.
Hoşçakalın!

4 yorum:

  1. Kitap okumayı sevdirebilecek kitap önerebilir misin?��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ipek Ongun'dan Bir Genç Kızın Gizli Defteri serisini tavsiye edebilrim.Yorumun için çok teşekkürler.

      Sil
  2. Aynı Yıldız'ın altında kitabını ve filmini defalarca izlemiş biri olarak yaptığın yorumlar çok hoşuma gitti. Getirdiğin teşhis ve yansıttığın dürüstlük içindeki yazma kabiliyetini gösteriyo bence.. Diğer yazılarını dört gözle bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Böyle düşünmene gerçekten çok sevindim.Verdiğin moralle hevesli bir şekilde yazmaya devam edeceğim.Tekrardan teşekkür ederim!

      Sil