23 Kasım 2014 Pazar

Mutlu Pazarlar!!

Soğuk bir pazar gününden merhaba!!
Günüm tamamen tembellikle geçti bugün.Geç uyandım,evde kahvaltı yaptım,dizi izledim,instagramda çokça vakit geçirdim.
Şuan Paulo Choello -Simyacı kitabını ikinci defa okuyorum.Bildiğiniz gibi lise öğrencisiyim ve amacım liseyi bitirdiğimde tüm klasikleri okumuş ve sindirmiş olmak.Dünya edebiyatı ve Türk edebiyatının önemli yapıtlarını okuyorum.Okuduklarımı yeniden,okumadıklarımı zamanla okuyacağım.
Bu klasiklere örnek vermem gerekirse Şeker Portakalı ardından gelen Güneşi Uyandıralım ve Delifişek,Sol Ayağım serisi,Suç ve Ceza,Sefiller..vb kitaplar.

Simyacı kitabının özel baskısını aldığımı ve ikinci defa okuyacağımı bir postta söylemiştim.Şuan okuyorum ve okudukça bazı kitapları küçük yaşta okumanın ne kadar tehlikeli olduğunu görüyorum.Şuan hayranlıkla okuduğum Simyacı'yı ilkokulda okuyup çok sıkıldığımı hatırlıyorum.Eğer daha doğru,yaşıma uygun kitaplarla yoluma devam etmeseydim yanlış zamanda okunan bir kitabın beni kitap okumaktan uzaklaştıracağı ihtimali korkutuyor beni.
Bu kadar uzunca anlattığım şeyin özeti çok net aslında.Doğru yaşta doğru kitap okunmalı,okutulmalı.
Şimdi ben gidiyorum,ders çalışıyorum.
Size harika bir pazar akşamı diliyorum!!
Hoşçakalın!

2 yorum:

  1. Basarilarinizin devamini diliyorum dilara hanim... Bloggerlara olan hayranligim sizla kat kat artti...

    -yogurt mayasi

    YanıtlaSil