11 Kasım 2014 Salı

Yazın huzurunu özledim!

Herkese merhaba!
Durumum aynen  fotoğrafta olduğu gibi.
Tüm sınavlarım bu iki hafta içerisinde haliyle ders çalışmak zorundayım.Blogu birazcık ihmal etmemim sebebi bu yani.
Şimdi sizlerle paylaşmak istediğim fotoğraflar var.

Bu fotoğrafı okulumun bahçesinde çektim.Bulutların bu halini çok sevdiğim için paylaşmadan geçemedim.
Daha yazı özlemek için çook erken biliyorum,ama özledim..
Sahilde sessiz sakin kitap okumayı özledim mesela.
Sırf çok güzel görünüyor diye tadı kötü renkli dondurmalar almayı özledim..
Dayanamayıp bahçeden kopardığım olmamış potakalın kokusunu özledim..Özledim de özledim yani.
Yoğunluğum azalır azalmaz aktif bir şekilde burda olacağım.
Şimdi ders çalışmaya gidiyorum.
Hoşçakalın!



2 yorum:

  1. Ne kadar guzel portakal o ooyle :)) o orgunun adini ogrenebilir miyim cok begendim :))
    -yogurt mayasi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Sanırım kılçık örgüsü

      Sil