15 Kasım 2014 Cumartesi

Mevsim Rüzgarları

Herkese merhaba,
Zor bir haftayı geride bırakıp geldim.
Sonbahar fotoğrafları çekmek istedim,istediğim kadar çekemedim ama çektiklerimi de paylaşmak istiyorum.Bahçedeki sarı ve kırmızı renkli yapraklardan biri bu.Dökülen yaprakları süpüren birini gördüğümde üzülürüm ben.Ne gerek var ki dilediği yere düşmüş yaprakları dağ yapıp çöp gibi atmaya..

En sevdiğim mevsimin yaz olduğunu önceki postaların birinde söylemiştim,yazdan sonra sonbahar geliyor sanırım."Ekim Geldi" ismindeki postumda paylaştığım fotoğraf şimdi daha güzel ve anlamlı gelmeye başladı.



Biraz moralsiz çıkmıştım bugün evden,hafif hafif yağan yağmurdan mı yoksa sarı sarı yaprakların arasında geçirdiğim kısacık vakitten mi bilinmez enerjim yükseldi.
Şimdi her sınav haftasındaki öğrenci gibi gidip ders çalışmalıyım.Sınav dönemindeki herkese sabır ve başarı diliyorum!
Hoşçakalın!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder