1 Aralık 2014 Pazartesi

Aralık geldi!!

Herkese merhaba!
Bugün 1 Aralık 2014 ,baya baya  kış geldi.Benim en sevdiğim mevsim yaz olduğundan hava soğudukça yazın  çektiğim fotoğraflara bakıp mutlu oluyorum.O fotoğraflardan çoğunu instagram hesabımdan paylaşmıştım yaz boyunca.(instagram hesabım:kelessdilara)


Bu fotoğrafı ağustos ayında  çektiğimi hatırlıyorum.Sahile kitap okuduğum en keyifli zamanlardan.
Arizona Green Tea adlı içeceği instagamda çokça görüyordum ve tadına olan merakımdan  değil, şişesinin güzelliğinden almak istiyordum, Forum Istanbul'daki Rossman mağazasında ablam görünce bana almış.Tadı hakkında pek bir fiktim yok çünkü bana ulaştığında çoktan bitmişti :) Diğer çeşitlerini de bulduğumda alıp deneyeceğim.Boş şişe hala başucumda.

Yaz boyunca içtiğim en güzel limonata.Ne çok tatlı ne çok ekşi tam kıvamında.
Aralık ayında yazdan fotoğraflar bulabileceğiniz ilginç bir post oldu.
Bir sonraki postta görüşmek üzere.
Hoşçakalın!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder