20 Aralık 2014 Cumartesi

Durum Bildirimi


Herkese merhaba!!
Bloguma  bir süredir zaman ayıramıyorum ve gerçekten üzülüyorum aktif olamadığımda, arayı kapatmak adına elimden geldiğince buralarda olacağım.

"Yurt Dışı Gezisi" adlı postta okulumla Orta Avrupa gezisine gideceğimden bahsetmiştim.Pasaport işlemleri başladı,ve ocak sonu yaklaştıkça heyecanım artıyor.Döndükten sonra bolca post yazacağımı tahmin ediyorum,gezdiğim yerler,yediklerim,aldıklarım vb.hakkında.
Yurt dışına çıkmadan önce profesyonel bir fotoğraf makinası almayı düşünüyorum,henüz alıp almayacağım net olmasa da,yaptığım küçük araştırmalar sonucu "Canon 650d "ye sıcak bakıyorum.Eğer tavsiye ettiğiniz bir makina varsa,ya da Canon 650d hakkında bir bilgiye sahipseniz yorumlara bırakırsanız çok mutlu olurum.

Yine sınavlarım başladı,abur cubur yeme sıklığımda arttı malesef hemen.Bu hafta da ders çalışmakla geçecek,haftasonu "2014 Okunanlar" postunu yazmak istiyorum.Okunan kitaplar hakkında kısa bilgiler ve yorumlarımla tabi.
Şimdi durum bildirimi yapmış olayım,bir sonraki postta görüşmek üzere hoşçakalın!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder