7 Aralık 2014 Pazar

İki yeni kitap

Merhaba!!
Öncelikle herkese mutlu pazarlar.
Bugün size yeni aldığım kitaplardan ve 2014 yılı içinde okuduğum kitaplardan bahsedeceğim.Dün uzun sayılabilecek bir aradan sonra (Kendime elimde olan kitapları okuduktan sonra yeni kitaplar alacağıma dair söz vermiştim.)  kitap aldım.
Birincisi Haruki Murakimi'den "Sınırın Güneyinde Güneşin Batısında" ve Kokulu Hikayeler sersinden "Papatya Kokulu Hikayeler".Haruki Murakami  kitaplarını çok merak ediyorum ve daha önce okumadım.Bu kitapla başlangıç yapacağım.Ne kadar doğru bir karar oldu bilemiyorum ama gerçekten okumak için sabırsızlanıyorum.
Papatya Kokulu Hikayeler"e gelecek olursak, aslında almayı düşündüğüm bir kitap değildi,indirimde olması ve çokça okuduğunu bilmem almam için cezbetti.Bu yaz "Menekşe Kokulu Hikayeler"i okumuştum.Derlemelerden oluşan bu kitap serisi güzel hikayelerle  dersler veriyor.Farklı bir bakış açısından bakarsak okunacak bir sürü kitap varken zaman ayırıp okumak çok gerekli gelmeyebilir.Önceki postlarda da söylediğim gibi önceliğim klasikler olacak uzun bir süre ama ara ara çok satılan, dünyada yankı yapan kitapları da okumayı sürdüreceğim.

2014 yılı içinde okuduğum kitapların yazısını aralık ayının sonunda uzun bir post olarak yazacağım.
Şimdilik hoşçakalın,bir sonraki postta görüşmek üzere!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder