3 Ağustos 2015 Pazartesi

Cunda Adası

Herkese merhaba!!
Son yazımda yeni postun Efes üzerine olacağını söylemiştim ancak fotoğraflarıma baktığımda bir post için yeterli olmadıklarına karar verdim.
Ben de bol fotoğraflı Cunda postuyla ses vereyim dedim! :)
Cunda benim her yaz mutlaka gittiğim ve gerçekten çok sevdiğim bir ada.Birkaç hafta önce de ailemle ordaydım, sürekli gitmem fotoğraf çekmeme engel değil diyerek fotoğraflarımı paylaşıyorum:)


 Her yıl olduğu gibi adaya varır varmaz tabi ki Taş Kahve'ye oturduk.Taş Kahve
damla sakızlı kahvesi ve donudrmasıyla ünlü eski bir kahve.


Taş Kahve'den ayrıldıktan sonra da Karadeniz Pastanesi'ne uğrayarak lezzetli limonatasından içtik.


Karadeniz Pastanesi'nin miniklere özel limonata sunumu :)




Rum evlerinin bulunduğu sokaklarda dolaştıktan sonra mükemmel bir manzaraya sahip olan Rahmi Koç Müzesi Sevim ve Necdet Kent Kitaplığı'nı ziyaret ettik.Kitapların bulunduğu kütüphaneden çıktığınızda manzaraya karşı oturup bir şeyler içebileceğiniz masalar bulunuyor.



Bu postta paylaşacaklarım bu şekilde, umarım fotoğrafları beğenmişsinizdir.Şimdilik hoşçakalın!




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder