22 Ağustos 2015 Cumartesi

Motivasyon Kaynakları!



Herkese merhaba!
Yazlıktan döndüm,İstanbul'dayım!
Nihayet blogumla dilediğim gibi ilgilenebileceğim için mutluyum.Yaz tatilimizin on dört gün uzamış olması da ayrı bir mutluluk kaynağı tabii :)
Bu postumda uzun zamandır paylaşmak istediğim güzel mi güzel,cici mi cici,yazmaya kıyamadığım defterlerimi paylaşacağım sizlerle.



Öncelikle belirtmeliyim ki ben bu defterlere yazmaya kıyamıyorum,nasıl kıyacağım onu da bilmiyorum.Büyük boy iki defter İngiltere'de yaşayan kuzenimden,küçük olan ise ablamdan hediye.Büyük olan defterlerin markası ''Paperchase''.Küçük olana ise Accessorize'dan,rahatlıkla ulaşabilirsiniz.


Kırtasiye malzemeleri benim için ders çalışırken önemli motivasyon kaynakları ama bu kadar güzel defterleri de ders notlarıyla doldurmaya vicdanım elvermiyor. Bu yüzden günlüğüm bittikten sonra puantiyeli olana günlük olarak başlamayı planlıyorum.
Fotoğraf makineli olana ise yapmam gerekenleri sınav tarihlerimi vesayre yazacağım.
Okul açıldığında bloguma ders çalışma hallerimi ekleyeceğim, böylelikle motivasyonumuzun artabileceğini düşünüyorum. Ben ne zaman bu tarz fotoğraflara baksam hevesleniyorum çünkü.
Bu arada dün Sarah Jio'nun Yağmur Sonrası adlı kitabını bitirdim, oldukça etkilendiğim bir kitap oldu.Akıcı ve güzel bir hikayeydi benim açımdan.Okumayı düşünen varsa beklemesin derim :)
Bu postta paylaşacaklarım bu şekilde, bir sonraki postta görüşmek üzere hoşçakalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder