3 Ocak 2015 Cumartesi

Günaydın,cumartesi güzel geçsin!!


Günaydın, ocak ayının ilk postunu yazarken hem çok heyecanlı hem de çok hevesliyim.2015 yılı herkese mutluluk ve sağlık getirir umarım.Bloguma da yeni okuyucular tabii.
Dört günlük tatil harika oldu evet,ama keşke ödev yapıp ders çalışarak geçmeseydi.Tatili sadece ilk günü (perşembe) hissettim,bol bol alışveriş yaptım çünkü.
Şimdi ne mi yapıyorum? Performans ödevi.. Bütün öğrencilerin en sevmediği şeylerden biri olsa gerek eski adıyla dönem, şimdiki adıyla performans ödevleri.Ne yapalım,başa gelen çekilir.

Güne kahvaltıyla başladım önce tabii,en sevdiğim öğünü kolay kolay atlamam.Daha sonra ödevlere başlayacağım için yanıma atıştırmalık bir şeyler aldım.Daha sonra kendimi ödevlere verebildiğim kadar verdim ama hala bitmiş sayılmaz.
Şimdi ben ödevlerime dönüyorum,yarın başka bir postta görüşmek üzere,hoşçakalın!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder