15 Ocak 2015 Perşembe

Gezip geleceğim ^^


Herkese merhaba!!
Yaklaşık iki haftadır yazamıyorum,nedeni internet sorunsalı.Çok sinirli bir o kadar da üzgünüm.Bloguma yazamayınca kendimi suçlu hissediyorum çünkü.Malesef internetimiz gitti ve bir hafta gelmedi,sorunu bildirmemize rağmen çözülmedi.Biz de firmayı değiştirmeye karar verdik,ki yeni firmanın interneti de hâlâ bağlanmadı.
Çok uzattım,sizleri sıkmak istemem.
Ve çok mutlu olmama sebebiyet veren konuya gelirsek, bu cumartesi yani 17 Ocak'da  yurt dışına gidiyorum."Yurt Dışı Gezisi" adındaki postta uzunca bahsetmiştim bundan.
Artık gitmek için gün sayıyorum,çok heyecanlı çok da hevesliyim.
Döndüğümde gezdiğim yerlerin yazısını detaylı bir şekilde yazacağım.15 tatili de değerlendirip, bolca post hazırlayıp yayınlamayı planlıyorum.
Şimdilik hoşçakalın, gezi dönüşü görüşmek üzere! ^^


1 yorum: