16 Nisan 2015 Perşembe

Mutluluk!

Merhaba! Yaklaşık bir aydır hazırlama sürecinde olduğum proje ödevimi bitirmiş olmanın mutluluğuyla kendimi sokağa attım bugün.Bol bol fotoğraf çektim,yürüdüm,uzun zaman sonra ilk defa bu kadar rahat bir gün geçirdim.Çekmiş olduğum güzel kareleri sizinle paylaşmak istedim.Çok keyif aldım bu kareleri çekerken.
Hava nasıl güzeldii bugün! Ağaçların çiçekleri de açtığına göre gerçekten bahar geldi demektir.

Nasıl güzel!                                                         



Eve geldiğimde de "projemi bitirmiş olmamın şerefine " diye bir bahane uydurup kendime bir ödül hazırladım..Eğer  tatlının tarifini merak ederseniz , yeni bir postta anlatırım.


En sevdiğim şeylerden birinin çilek-çikolata uyumu olduğunu belirtip ve bu fotografı bırakıp gidiyorum.Şimdilik hoşçakalın!!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder