26 Eylül 2015 Cumartesi

Trabzon-Uzungöl

Herkese merhaba!
Eylül başında "yaşasın yazlıktan döndüm artık buralardayım" modundayken kendimi önce Osmaniye'de sonra Kayseri'de ve son olarak da Trabzon'da buldum. :)
Ben bile hâlâ ne kadar çok yere gidip geldiğimi kavrayabilmiş değilim,hepsi bir anda gelişti.
Osmaniye'ye bir düğün, Kayseri'ye aile ziyareti ve Trabzon'a da ablam nedeniyle gittim.
En güzel kısmı Trabzon tabii.Gezdik durduk.Tek üzüntüm çok istememe rağmen Sümela Manastırı'na gidememem oldu.Benim gittiğim tarihte Sümela bir yıllık bir tadilata girdi.Ne yapalım seneye artık diyerek Uzungöl'e gittik biz de.
Bu postta Uzungöl'den kareler paylaşacağım sizlerle.

Uzungöl Trabzon'un Çaykara ilçesine bağlı bir köy,Trabzon'un merkezine yaklaşık 100 km uzaklıkta yer alıyor.Biz Uzungöl'de iki saat kadar kaldık.Gölün etrafında dolaştık, fotoğraflar çektik.Gölün çevresinde restorantlar ve pansiyonlar bulunuyor.Doğa, yeşillik çok güzel ama Karadeniz'in geneli yeşiller içinde olduğu için Uzungöl bana farklı gelmedi.

Bu da tepeden Uzungöl manzarası.Burdan sonra Sürmene'ye giderek "Yılmaz Pide" de çok lezzetli pideler yedik.

Sizlere yıllar önce de gitmiş olduğum ama bu gidişimde de ziyaret ettiğim Trabzon Atatürk Köşkü'nden uzun uzun bahsetmek istiyorum.İlerleyen günlerde paylaşacağım ilk postlardan biri o olacak.Bir diğer post ise istediğim kadar okuyamamış olsam da yaz tatilinde okuduğun kitaplar hakkında olacak.
Pazartesi okullar açılıyor, koca yaz tatilini de bitirdik.:)
Herkese yeni eğitim öğretim  yılında başarılar diliyorum.Şimdilik hoşçakalın!